Kan ik ook telefonisch of per e-mail een bestelling plaatsen?
Ja dat is mogelijk. Als je er niet uitkomt via de webshop kun je ons bellen of e-mailen zodat wij handmatig een bestelling aan kunnen maken. Voor de betaling kunnen wij je een betaalverzoek sturen. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.
Wat betaal ik voor de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €5,95 per bezorgadres. Bij bestellingen vanaf €50,- op hetzelfde bezorgadres betaal je geen verzendkosten! Let op! Voor leveringen in België betaal je altijd €9,95 per bezorgadres.
Kan ik een cadeaubon bestellen?
Ja dat is mogelijk. De cadeaukaart van Plants & Living is verkrijgbaar en te besteden in de webshop en in de Concept Store.
Bezorgt Plants & Living ook buiten Nederland?
Momenteel bezorgen wij alleen in Nederland en België. Bezorgen in andere landen binnen Europa is wel mogelijk op aanvraag. Stuur ons in dat geval even een e-mail via klantenservice@plants-living.nl om de mogelijkheden te bespreken.
Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?
Ja dat is mogelijk! Maar let er wel op dat wij momenteel alleen binnen Nederland en België bezorgen.
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. Kies het item dat je graag wilt hebben. Klik op ‘in winkelwagen’ of ‘het groene icoontje met de winkelwagen’. Het item wordt toegevoegd aan je winkelwagen (let op: items in je winkelwagen zijn maar tijdelijk voor je gereserveerd). Je kunt meteen afrekenen of nog even verder shoppen. Als je alles wat je wilt bestellen uitgezocht hebt, ga je naar je winkelwagen en klik je op ‘bestellen’. Volg tot slot de stappen om je bestelling af te ronden en jouw bestelling is geplaatst. Per e-mail word je vervolgens op de hoogte gehouden van je bestelling.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Na je betaling is de bestelling afgerond en valt deze helaas niet meer te wijzigen. Stuur in dit geval zo snel als mogelijk een e-mail naar klantenservice@plants-living.nl zodat wij kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Een bestelling annuleren kun je helaas niet zelf. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op via klantenservice@plants-living.nl zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.
Het lukt me niet om mijn bestelling af te ronden. Wat moet ik doen?
Neem even contact met ons op via de live chat (rechtsonder op de webshop) of stuur ons een e-mail via klantenservice@plants-living.nl